2009. május 16., szombat

Kutyakiállítás










13 megjegyzés:

  1. Jól látszik, melyik kutyák tetszenek neked! :-) Kockafejű, ráncos fajták :-)))
    Hogy tudnak aludni pórázon?

    VálaszTörlés
  2. ezek aaaaaaaannyira jólnevelt kutyák voltak, képzeld egy veszekedés sem volt, pedig nagyon sokfélék voltak! pl.:egy pitbull megvakargatta a fogaival a kezem.... annyira édesek voltak mind!
    egyébként eltaláltad az ízlésem! :)
    lehet hogy még rakok fel nemráncoskockafejűeket is,csak elsőre ezek tetszettek meg, de most sietnem kell futni! :P

    VálaszTörlés
  3. Egy perccel jobbat futottunk, és most itt megörökítem: 20.06 volt a vége!
    Várom az új kutyaképeket!

    VálaszTörlés
  4. 21.06 pontosan :D
    de így is egy perccel mert mindig 22 körül futunk, szal ígyis úgyis faszák vagyunk....jó lenne még amerika előtt megdönteni a 19 percet..egyébként felraktam nemráncoskockafejűeket is ;)

    VálaszTörlés
  5. láttam, szépek! Nagyon nagyok! :-)
    Télleg, rosszul emlékszem, nem 20.06 hanem 21.06! Bocs

    VálaszTörlés
  6. Biztos én zavartam bele mert mondtam, hogy majdnem húsz-valamennyi!
    gyönyörűek voltak ezek a kutyák,Vikivel alig tértünk magunkhoz tőlük:)
    lehet terápiás szempontból neked is jó lenne egy ilyenre eljönnöd:P

    VálaszTörlés
  7. Hát igen, ha idegbajost akarsz csinálni belőlem! Tudod, mennyire félek tőlük!!!! >8-O

    VálaszTörlés
  8. Szép kutyák, jó kutyák.
    A mi Vakink a 4. számú kutyára hasonlít a legjobban, pedig csak utcagyőztes.

    VálaszTörlés
  9. nagyon szép lehet Vaki:) Hatalmasak voltak ezek a kaukázusi juhászok!

    VálaszTörlés
  10. Igen, nagyon szép lehet Vaki, meg nagyon-nagyon féééélelmeteees! :-)

    VálaszTörlés
  11. annyira tüncik!!! még, még, még!

    VálaszTörlés
  12. van még sok állat(cicakutya) a régebbi postokban is:) de majd a vizsgák után valószínűleg beindulok!

    VálaszTörlés